2009-09-17

Traderasäljare power4567, 070 hasselbrun peruk



Jag köpte den här peruken för att kunna styla den i en viss frisyr jag har haft ögonen på men den var ju mycket snyggare IRL än vad jag hade förväntat mig!

Låt mig jämföra Traderabilden (högst upp) mot hur peruken är IRL.
Peruken ser tjockare ut IRL än vad den ser ut att vara på Tradera. Det är bra. Jag gillar stort och tjockt hår.
Peruken är lockigare IRL än vad den ser ut att vara på Tradera. Det är bra. Jag gillar lockar.
Färgen är en ljusare och varmare brun IRL än vad den ser ut att vara på Tradera. Det kan vara både bra och dåligt, jag blev positivt överraskad men den som förväntar sig den exakta färgen på bilden blir besviken.

Kvaliteten på hårfibrerna är mjuk och följsam. Peruken är mattare än många andra peruker jag har haft och behöver inte heller pudras. Det följer inte med något hårnät. Med hårnät sitter hättan säkert på huvudet utan att jag behöver dra åt säkerhetssnoddarna i nacken.

Kort sagt; grymt fin peruk som översteg mina förväntningar! Tänk att något så billigt kan vara så bra. Det är knappt så att jag vill ta av mig den. Vi får se om det blir en styling eller inte.




I got a new wig on Tradera (Swedish auction site) which was cheap and I expected to style it. It exceeded all my expectations! Now I don't really want to style it - or even take it off. :P

1 comment:

  1. jag har också tittat på hennes peruker :D
    ääääälskar dom :)
    undra var hon får dom ifrån..... :D
    du passar i peruken

    ReplyDelete