2009-09-30

Last day before the official release and I let my aggressions out on my laundry.


Nu kan jag inte göra något mer. Nu låter jag allting hända och det som händer får jag ta itu med när det dyker upp.
Imorgon öppnas den nya sajten och mitt officiella projekt är slutfört. Det blir tårta och uppvisning på projektor inför hela jobbet. Jag ska väl säga något trevligt vid demonstrationen också. Typ; "Äntligen är den här skiten över, nu har vi en jävligt het sajt!"
Framförallt ska jag käka tårta och dricka kaffe så att jag sprängs. Jag har beställt Mytårta.

Efter det här ska jag sätta upp en publiceringsguide av något slag och utbilda personalen i publicering. "Alla bilder ska vara vänsterställda", "halvfet text på ingressen" och sådant där.


Ett projekt är inte ett projekt utan alla Murphy-tillfällen och först nu kan jag slänga saker omkring mig utan att sakerna går sönder - TVÄTTEN. Det låter lagom mycket, det är lagom tungt när det är blött och det ska ju ändå slängas omkring. Slängas ner i påsar, slängas in och ut ur tvättmaskinen, slängas in och ut ur centrifugen, slängas in och ut ur torkskåpet. Jag tar ut min aggression på tvätten. Moget.

Klänning, kofta: Innocent World
Strumpbyxor: Åhléns
Ring: Jane Marple
Halsband: Gina Tricot
Skor: Bodyline





Tomorrow is the official release date of the homepage and so my official project has ended. There will be cake and there will be coffee and I will show the finished product for my coworkers and I will need to say something like; "Finally this shit is over, here's the effing awesome site!"

I'm doing laundry tonight. Laundry is great to use for venting as it's supposed to be thrown around anyway; down in the bag, in and out of the washing maching, in and out of the drying machine and all that without breaking anything. How mature of me.

4 comments:

  1. Önskar dig ett varmt lycka till med ditt projekt! :-)

    ReplyDelete
  2. Tack, det behöver jag verkligen. X_x

    ReplyDelete
  3. På tvätten bara! *skuttar runt som Mowgli på julafton*

    ReplyDelete