2009-09-16

Angelic Pretty Fruits Parlor will be seen in the Swedish Junior ESC 2009.


I somras kontaktades jag av en stylist som sökte outfits till Lilla Melodifestivalen. Jag vidarebefordrade kontakter och bilder till stylisten och i helgen fick jag veta att SVT bestämt sig för att använda Angelic Prettys Fruits Parlor. Så den 2 oktober på Barnkanalen får ni hålla utkik efter kandidaten Mathilda som ska uppträda i Fruits Parlor.

En hälsning från stylisten:
Jag är glad för att det finns personer som ni som brinner för sådant här, för klänningen är jättefin och väldigt speciell!





Angelic Pretty's Fruits Parlor will be worn by a contestant in this year's Swedish Junior Eurovision Song Contest. The contest will be aired on October 2nd on the Swedish channel Barnkanalen.

Image © Angelic Pretty

5 comments:

  1. Nej men gud vad kul! Haha! Nu måste man ju kolla, och rösta?

    ReplyDelete
  2. Visst måste man kolla! Jag kommer att rösta på henne bara för att det vore kul att se lite brandlove i europeisk TV. :P

    ReplyDelete
  3. Nei seriöst :O MÅSTE SE! :D


    www.teatime.webblogg.se

    ReplyDelete
  4. Yup, bara att slå över på Barnkanalen den 2 oktober!

    ReplyDelete