2009-08-03

Måndag.

Jag och Frida bestämde oss för att äta på Stekhuset.

Jag var fin.

Frida var också fin.

Jag åt svärdfisk i hummersås med duchessepotatis.

Frida åt en grillmixtallrik med klyftpotatis och aioli.

Potatisen ser ut som bröst.

Frida såg ut som en borgartant i sin sjal.

Till efterrätt valde jag pannacotta.

Frida valde tiramisu.

NOMNOMNOM.


Min outfit
Klänning: Bodyline
Kofta, blus, hårblomma: H&M
Strumpor: Innocent World
Skor: Swimmer
Väska: Lést Rose


Fridas outfit
Klänning: Jane Marple
Kofta: Haléns
Strumpor: Innocent World
Skor: Skopunkten
Hårspännen, väska: Baby the Stars Shine Bright





Frida is visiting for a few days. We decided to have dinner at a restaurant. I picked swordfish with lobster sauce and mashed potatoes and had pannacotta for dessert. Frida chose mixed grill with wedges and aioli and nomnomed some tiramisu afterwards.

No comments:

Post a Comment