2009-07-31

Tips från coachen.

Hej Maria!
Vi pratades vid igår angående den 50-talsliknande klänningen i storlek 140 som jag söker till en medverkande i Lilla Melodifestivalen. Att det just är 50-tal är inte superviktigt utan det är mer den typ av modell med mycket nedervidd som jag är ute efter.
Som jag tidigare nämnde för dig så ser jag gärna att den går i någon pastellig ton men allt kan vara av intresse.


***

Hej Nicolas,
Via forumet för svenska lolitor (den japanska modestilen) hittade jag en tjej som för tillfället har en mintgrön klänning med glassar på till salu. Se bifogade bilder.

***

Hej Maria!
Den ser ju jättefin ut den här klänningen och det skulle vara väldigt roligt att ha med den! Jag ska fundera lite och även presentera den för den medverkande så får vi se hur vi ska göra...





The stylist for the Swedish Junior Eurovision Song Contest got in touch with me through Tokyostop asking for "something 50's inspired with a lot of volume and big graphical designs". He gave me reference pictures with Judy Garland and Katy Perry. I directed him to a girl selling the minty Fruits Parlor. Would be kind of fun and weird to see it on TV. Or what he chooses if he rejects this.

No comments:

Post a Comment