2009-07-22

Onsdag - check.


Vilken dag!

Dagens Nyheter ska publicera någon slags notis om lolitaloppisen, redan nu ligger en grej uppe på På stans sida.
Bara minuter innan Svenska Dagbladet dök upp för intervju kom en tjej från Vi i Vasastan förbi. Hon hade hört talas om loppisen och väntade tålmodigt på att Svenskan skulle bli klara så att hon kunde intervjua inför loppisen hon med.

Så håll utkik i På stan på fredag och i Svenskan och Vi i Vasastan på lördag!
Rolig men onödig fakta: fotografen för Svenskan kände igen mig från gymnasiet. Jag kände inte igen honom. En kund kom in i butiken som också hade gått på samma gymnasium. Jag kände inte igen honom heller. I Tokyostops kök satt en gammal ytlig bekant. Honom kände jag igen. Scenen är liten.

Nu har jag tagit en huvudvärkstablett, ätit mat och ska försöka sova ostört en hel natt. Det är nackdelen med att ha fönstret mot öppen gata på sommaren - för många glada människor på strapats under småtimmarna.




Indescribably tired after three hours of interviewing time and preparing for the flea market. I have just taken a painkiller for my headache and hoping for a good nights sleep.

3 comments:

  1. Läste nyss notisen från DN i tidningen, verkligen kul att tidningen uppmärksamar loppisen!

    ReplyDelete
  2. Aha, jag har inte DN här men bra att den publicerades. Försöker skaffa mig ett ex ikväll!

    ReplyDelete
  3. Aha, jag har inte DN här men bra att den publicerades. Försöker skaffa mig ett ex ikväll!

    ReplyDelete