2009-07-24

Lokalförberedelser.

En sak är säker - det kommer bli trångt, med eller utan kunder till lolitaloppisen. Att få plats för alla bord, stolar och prylar var minst sagt en utmaning.
Nu finns det ingen återvändo. Imorgon får det som sker helt enkelt ske.

Att ställa i ordning tar TID.

Tjejerna från Morbide Nuitée pusslade med sina smycken.

Malin pusslade också med sina smycken som går under märket Thornleaf.

Saras väska, mina skor och min headdress samt Josephines klänning. Färdigt set, kom och köp!

Mitt och min crews loppisbord. Vi har definitivt flest skor att sälja av alla.

Katja, The Pink Fairies, är noggrann med att lägga upp godissmyckena prydligt.

Klart! Ses imorgon!





Preparations are done! The point of no return is now passed. Tomorrow I'll just lean back and let anything happen. Well, okay, almost anything.

2 comments:

  1. ...HADEJAG PÅ MIG SOLGLASÖGONEN INOMHUS ELLER INBILLAR JAG MIG? Isåfall måste jag verkligen börja fundera på hur fast jag är vid dem, hehe.

    ReplyDelete
  2. Du ville väl understryka din coolhet. ;)

    ReplyDelete