2008-11-17

Utmanad från två håll.


Jag orkade lägga ner tid på håret imorse så jag lockade håret med hjälp av plattången. Det blev jävligt snyggt, om jag nu får säga det själv.

Ok, nu har jag segat så pass med Mallis utmaning att jag dessutom blev utmanad av iki. Jag ger mig!

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.



Sju saker

1) Jag har somnat medan jag har skrivit prov. Flera gånger. I gymnasiet.
2) Jag vill inte att bra berättelser eller härliga upplevelser ska ta slut. Därför har jag massor av oklarade spel och outlästa böcker.
3) Jag blir lite surare för varje dag som går utan att jag fått ett besked om ett konto till Hello Kitty Online.
4) Jag äter nästan aldrig upp grönsakerna om jag är på restaurang. Om det finns ett salladsbord tvingar jag mig själv att ta åtminstone EN grönsak. Hemma hos folk äter jag sallad mest för att vara artig. Förutom hos Joachim och Catta eller min faster för där är allting garanterat gott.
5) Ibland när jag ser riktigt små pälsdjur vill jag nypa dem riktigt, riktigt hårt för att de är så söta. Men det gör jag aldrig. Jag klappar fint som alla andra.
6) Jag älskar mina bröst. Eller ja, jag älskar hela mig själv, men mest mina bröst.
7) Jag började feströka när jag märkte att frågan "Ska'ru me ut å röka?" var ett bra knep för att få snygga ragg och potentiella ligg vid sidan av för att snacka lite. Jag slutade när jag flyttade till Kalmar och det inte fanns några snygga ragg eller potentiella ligg.

Jag bryter mot de två sista reglerna och är vajld änd krejsi nog för att säga: den som vill anta den här utmaningen får göra det. Lämna ett litet inlägg här bara om ni gör det så att jag kan läsa.

Halsband: Paris Kids, Smyckeskrinet
Kofta, klänning: Innocent World
Blus: Gina Tricot

1 comment:

  1. Kul att du gjorde den tillslut iaf.

    Krya på dig nu!

    ReplyDelete