2008-08-29

Metamorphose tolkar Svansjön

Metamorphose. Vem ni än har anställt som ny designer, den personen ger jag härmed en stående ovation. Jag vill ha allt. Alla klänningsmodeller, alla håraccessoarer och självklart kjolen. Jag älskar er. Ok, jag hatar er lite för att ni slänger upp bilder utan produktbeskrivningar så att jag med spänning måste vänta på detaljer till nästa vecka.

 
 

Sammetsytterkläderna ser också fantastiskt underbara ut. Mörkblå sammet, jag tror jag får en hjärtattack av kärlek.

 

Innocent World får tummen ner. Nya klänningen och kappan är alldeles plottrig med KANINER. För att inte tala om påfyllningen av förra årets kappor? Sjukt besviken, jag tänker inte ens länka. Nej tack, gör om och gör rätt.

Bilder © Metamorphose

3 comments:

  1. Jag ÄLSKAR sammetskappan!!

    ReplyDelete
  2. sälen säger JA TACK till sammetskappan. I den färgen gärna.
    Jag älskar koordineringen till blåa svankjolen. Faaan vad hett.

    ReplyDelete
  3. Klänningarna med svantryck: DO WANT!

    Folk får helt enkelt klara sig utan julklappar från mig i år. :D

    ReplyDelete