2008-06-01

Gårdagens äventyr.

Jag var på VOID för att jobba. Bella hängde på. Jag blev inofficiellt utsedd till Sveriges bäst klädda journalist. Folk slängde sig på knä för att hylla Bellas outfit.

Det var så sjukt roligt! Jag har saknat synthscenen. Musikmässigt åtminstone. Festivallivet med dumfylla drägg har jag däremot inte saknat. Greven (ordförande för Turbine som anordnar festivalen) tyckte att jag var "oförskämt nykter". Jag jobbar inte packad, som vissa konkurrenters reportrar på plats...

Welle:Erdball var fantastiska och Calis, Mio och Maskinoperatör röjde loss. Dansgolvet kom inte igång ordentligt. Det var så mycket annat att det glömdes bort. Och ja, Meta-skorna går alldeles utmärkt att stompa i.




Blus: Lisa Larsson second hand
Klänning, hårrosetter: Innocent World
Strumpbyxor: Åhléns
Skor, rosbrosch: Metamorphose
Hatt: köpt från LJ
Halsband: Siam Square (Bangkok), TokyoStop (Stockholm)

6 comments:

  1. Fan Maria du är ju så JÄVLA SNYGG!! shit! jag dör!
    over the top loli is the best loli!

    ReplyDelete
  2. Åh varför får jag inte träffa er båda två på midsommar!?! Vi får åka och kidnappa Bella på jobbet helt enkelt...
    <3 the outfits!

    ReplyDelete
  3. hej du kan länka till mig igen. jag har den så får jag se vad som händer.
    å ingrid sa att den var fin.
    / drygpåsen
    www.furiouslola.wordpress.com

    ReplyDelete
  4. Sara: Bäst att passa på medan jag är ung, eller hur? :P

    Sofia: Bella kommer, hon lyckades byta arbetsdag med en annan tjej. :D

    Liza: Fan vad du hattar runt.

    ReplyDelete
  5. Ni var skitsnygga båda två! Älskar ditt hår !


    Tänkte kolla, såg att du fått dvdn från TV-tokyo, jag blev lovad en men har inte hört ett pip .___. vem borde jag höra av mig till? *surar lite*

    ReplyDelete
  6. Har du inte fått den ännu? Du får maila och fråga tjejen som var kontakt mellan TV Tokyo och Sverige.

    ReplyDelete