2008-03-14

Nöjd.


Jag är för jävla snygg idag, om jag får säga det själv. Däremot ser jag höggravid ut! Note to self; håll inte armen tvärs över magen och speciellt inte med dubbla underkjolar.

Idag skrev jag kontrakt med Östra Småland. Jag är familjeredaktör så gott som hela sommaren och kanske, kanske har jag chans på ett annat filurigt jobb. Nu har jag kontroll över mitt liv fram till sista augusti. Det betyder också att jag missar Pride i år IGEN, just när Stockholm är värdstad för Europride. Jävla skit. Obetalda räkningar är också jävla skit så jag biter ihop och jobbar istället.

Kan inte Oskar ringa snart så vi kan spela DMC4 och Lost Odyssey? ._.

Bolero: Victorian Maiden
Blus, klänning, strumpor: Innocent World
Diadem: DessertRose
Strumpbyxor: H&M

2 comments:

  1. fdör jävla snygg är jag alltid, om jag får säga det själv.
    och grattis til kontrakten. nu är det bara motorvägen framåt! :D

    ReplyDelete
  2. DU är alltid för jävla snygg, Miri. Och tack, jag är himlans glad!!! :D

    ReplyDelete