2008-03-18

Herregud, vad är klockan?


Jag vaknade kvart i nio imorse för att vaka på CC med Sara. Sedan redigerade jag bilder, dirigerade på MSN och sprang iväg till skolan för att fixa det sista med programmen. Jag kom hem, åt mat och kollade på klockan - snart midnatt, vad fan! Var tog hela min dag vägen?!

TV-programmen vi gör i skolan är så fantastiskt jävla snygga och riktigt tajta. Trots alla motgångar har vi lyckats sammanställa två hela program en hel vecka innan absolut sista deadline. Uuuhuuh, jag är så nöjd med våra arbetsinsatser. Full fart framåt åt alla jävla håll samtidigt!!!

Förresten går det framåt för mig utanför skolan också. Jag har fått, visserligen öppet men ändå, positivt svar från Viktig Person på Viktig Tidning. Jag väntar också på svar från Viktig Person 2, förhoppningsvis positivt där med. Hoppas jag har plus på den goda karman. Det skulle vara så najs just nu.

Klänning, ring: Innocent World
Stickad tröja: H&M

2 comments:

  1. *skickar positiv energi*

    ReplyDelete
  2. Weee, vi är så bra! Åh, ja programmen är sjukt snygga!Hoppas att viktig person nr. 1, inser hur bra du är! Hmm, vem är viktig person nr.2, jag hoppas ju att du sökt jobbet på den stora tidningen som börjar på D.
    Krami

    ReplyDelete