2008-02-14

Väskhysteri - värre än luckypacks.


Den ökända hjärtväskan från H&M dök äntligen upp igår kväll. Precis när jag hade förberett mig mentalt att inte få tag i någon! Det var bara ren tur att jag och gänget fick tag i varsin. Hamngatan sålde slut på en halvtimma, idag köptes vad som antas vara den sista på Drottninggatan. Något hypad eller? Jag skiter i hur klonat det kommer se ut, väskan är fortfarande drop dead gorgeous.

Jag firar Alla Skitans Dag med ett helt paket Vienetta till mig själv och bara mig själv. Kanske med en våffla. Och banan. Och maränger.

Sedan blir det drinkar på krogen! Skål för att kursen är slut och för att livet är najs!

2 comments:

  1. Jag tycker inte den är drop dead för jag är avtrubbad! tycker babyväskan är snyggare så för mig är h&ms enbart praktisk... XD även om babyväskan har axelband och det är ju asbra. undrar om jag på nåt sätt kan använda den ena väskans band på den andra...

    ReplyDelete
  2. Du har ju haft originalväskan så pass länge så för dig är det ju ingen nyhet. Och med all rätta! Babyväskan är lite goare och rundare, H&Ms är som du säger mer praktisk och ekonomiskt tillfredsställande. Axelbandet går säkert att klura med. Du får testa på måndag när den dimper ner i brevlådan!

    ReplyDelete