2007-11-19

Egentligen borde jag...


... skaffa ett stativ åt digitalkameran så att den inte välter i golvet och går sönder. Det har hänt ett par gånger att kameran vält men hittills har jag haft tur. Hur mycket mer tur kan jag ha?
... klippa luggen och sidoflikarna. De är FÖR LÅNGA. Jag ser ut som en svamp.
... skaffa enfärgade tunna snoddar så att jag kan ha flätor utan att skämmas för felmatchade snoddar.
... jobba med uppsatsen istället för att titta på inspirerande frisyrer inför Linas hårklippning. Men det är ju så roligt!!!

Blus: Lisa Larsson secondhand
Kjol: Innocent World
Halsband: Paris Kids
Hårspännen: H&M

3 comments:

  1. Du är en väldigt fin svamp i såna fall.

    ReplyDelete
  2. alltså... den där kjolen är sååå fin. dax för ny photoshoot när jag har nytt tusen gånger bättre objektiv till kameran! ;)

    ReplyDelete