2007-10-15

Nyttigt att vara på den andra sidan.

 

Här är resultatet av intervjun med Östran.
Förstasidan på lokaltidningen hade jag aldrig hoppats på. Det hade känts aningen bättre om min förstasidespremiär hade varit med en artikel jag skrivit än en bild på min bredlastade underkjolsrumpa.

I övre högra hörnet finns en ruta med lustiga fakta om lolitastilen som jag på vissa punkter absolut inte håller med om eller identifierar mig med. Jag är bara grymt tacksam över att Wikipedia är angiven som källa så ingen kan tro att det är jag som tycker att sweet loli går ut på att se ut som en ängel.

4 comments:

  1. Åhh... vilket fint reportage:) sitter o ler lite för mig själv. du sparar väl de så man kan läsa det i fysisk form nån dag? ;)

    ReplyDelete
  2. rumpen ska ju vara bredlastad och påklädd ju. fin rumpi faktiskt.

    ReplyDelete
  3. Ingrid: Självklart sparar jag den. ^^

    Liza: Tack gumman. Du uppskattar alltid min rumpa.

    ReplyDelete
  4. SWEEEEEET!!!!!
    jag vill läsa artikeln:)

    ReplyDelete