2007-06-15

Mmm, tidsbesparing.

Medan vi på jobbet har fått uppleva uppslagsboksversionen av "dålig tidsbesparing" och "dålig effektivisiering" tröstar jag mig med den nya versionen av EGL-forumet.

Tidigare i veckan delades EGL i två delar; en ren diskussionsdel och en strikt kommersiell sälj/köp/bytesdel. Gnäll från alla möjliga håll strömmade självklart in, mest på grund av uppenbar lathet från folk som tyckte att det var jobbigt att nu behöva hålla koll på två separata forum.

Jag tycker att det nya systemet är underbart! Säljposterna slipper jag frestas av när jag är pank och får istället en bättre översikt av diskussionerna. När jag sedan har pengar behöver jag inte bokmärka säljposterna för att hålla koll på vilken som var vad bland filosoferingarna över vilken parasollform som är snyggast.

No comments:

Post a Comment