2007-04-13

Vanor.

Självklart sålde Meta-blusen och Baby-kjolen på en gång. Ogawa-klänningarna är fortfarande kvar, liksom setet från Visible. Klänningarna är inte tillräckligt exklusiva och setet är för dyrt, även om det var en intresserad. Det kanske är ödet som säger att jag ska behålla dom? Eller så är det bara folket som är bortskämda med märkesvaror. Jag vet ju hur jag själv är, hihi.

Fick spårningsnumret till den röd/vita Baby-klänningen tidigare idag. Jag är superexalterad, kan knappt hålla mig! Enda nackdelen är att jag definitivt måste matcha upp med en ljus handväska.

Och JA, nu sitter jag här igen, alldeles för sent på dygnet och om mindre än åtta timmar är det meningen att jag ska vara på skolan för att jobba med Lina. Livet är hårt men den som sår får ligga bra. Eller hur det nu var. Två nätter till är jag garanterad i maj!

No comments:

Post a Comment